onsdag 23 september 2009

Mosig i huvudet

Jag är helt slut idag. Min hjärna hänger verkligen inte med. Kreativiteten kommer inte lika självklart som de första veckorna, nu måste man gräva några lager för att hitta idéerna. Jag trodde att det bara var jag som kände så men det verkar vara genomgående i klassen.

Jag gick hem på eftermiddagen för att få något gjort, behövde ensamheten och jag blev faktiskt klar!

Det börjar komma mer och mer uppgifter nu så det gäller att inte halka efter utan ta tag i saker på en gång. Själv har jag ju en del att ta igen från förra veckan också, som tur är har jag ett litet försprång gällande en folder vi ska göra eftersom jag bara behöver friska upp gamla kunskaper.

Jag har tillbringat kvällen med min projektgrupp, vi har varit och valt tapeter. Det tog en timma att få fram fyra förslag som våra uppdragsgivare ska få se vid morgondagens möte. Sen blev det en fika på Siljans där tidsschema gjordes och skit pratades. Jag hoppas att vi klarar av att hålla vår tidsplanering.

Har även varit iväg och handlat mat så nu ska jag laga upp lite matlådor så att jag har.

Inga kommentarer: