måndag 7 september 2009

Första skyltningen

Helgerna går otroligt fort, jag förstår inte.

Det blev några timmars jobb med Elin, just like old times, I like! Massor av mys med A, bakluckeloppis och fika på Waynes med tjejerna, och lite tid i verkstaden. Tack snälla söta Hella för hjälpen!



Idag hade vi redovisning av våra skylfönster som vi har pysslat med den senaste tiden, tror jag har nämnt det, temat var höst.


Min grupps resultat



Vintageskyltning från en annan grupp, fint va?
Resten av dagen har vi lärt oss de fyra olika uppställningarna man använder sig av vid skyltning och övat på det. Här är en grupps resultat.



Under kvällen har jag slitit mitt hår för att jag inte får till det som jag vill inför stolsdekorationen på onsdag, fingret ömmar o jag har mycket att fundera på, men det löser sig alltid. Har även röjt runt här som en galning för att försöka få det någorlunda respektabelt inför mammas besök imorgon och nu får det duga.

Nu ska jag fixa en matlåda och ringa A.

Inga kommentarer: