tisdag 22 september 2009

Back in school

Vi har tre roliga dagar med expo/deko nu. Igår gjorde vi kändisdukningar, vi skulle välja en kändis och duka till denne, vi fick 30 minuter på oss. Jag gjorde inte bra ifrån mig. Jag hade inte fokus och tankarna var någon helt annanstans. På kvällen blev det ett skönt pass pilates och sedan hade min projektgrupp möte med uppdragsgivarna. Vi ska renovera en hall i en liten söt faluröd stuga på vår fritid, fast det tillhör ämnet projektledning. Kul.

Idag har vi varit iväg på studiebesök hela dagen, först på Lager 157 och sedan i Falan Galleria. Blev lite shopping för de sista slantarna, en stor stor halsduk, jättefina skinnhandskar med nitar på och ett rött nagellack.

Ikväll har jag bara varit hemma och försökt fixa till lägenheten, men det går inge vidare. Det får helt enkelt vara lite temporärt så länge medan jag tar tag i flytt från Gävle, så får jag fixa här sedan.

Inga kommentarer: