tisdag 1 september 2009

Hjälp önskas i kreativt projekt

Det har stått på schemat att vi ska ha vernissage på onsdag nästa vecka, men vi har inte vetat för vad, idag fick vi uppgiften. Vi ska överföra vår personlighet på en beige tråkig stol, vi får tillgång till stolen och salen först klockan 08.00 den dagen och vernissagen är kl 13.00! Vi får inte prata med varandra och berätta vad vi har för tankar, vilket jag kan känna är lite jobbigt för jag vill gärna ha möjligheten att bolla mina idéer.

Jag har haft några idéer men de är inte genomförbara då man inte får förstöra stolen. Nu när det är så mycket hysch hysch och det är så viktigt att tänka utanför ramarna så får jag prestationsångest. Jag har ju inte ens koll på vem jag är. Jag har knappt några intressen och är väldigt innanför
ramarna som person, har jag egentligen hamnat rätt kan man fråga sig? Nä nu överdrev jag, bara jag får processa detta i några dagar så ska det nog bli bra.

Men om ni känner för att hjälpa mig lite så skriv gärna en kommentar om hur ni uppfattar mig så jag får igång processen, och ni som inte känner mig personligen har säkert en uppfattning om mig i och med vad jag skriver här, allt är välkommet!

Tack på förhand :-)

Inga kommentarer: