onsdag 9 september 2009

Stolsdekoration

Det har varit en riktigt mysig dag idag. Det har pysslats och fixats för fullt och stämningen har varit på topp. Det var stolsvernissage.

Vi fick tillgång till denna beiga stol klockan 08.00 imorse och uppgiften var att överföra vår personlighet på den under förmiddagen för klockan 13.00 var det vernissage och då strömmade det in folk :-)



Detta är min.

Jag har alltid tyckt om svart och vitt, det ska vara stilrent och enkelt, less is more. Jag kan uppfattas som lite hård på ytan men då ska man titta lite djupare så hittar man mjukisen :-)
På plexiglaset står en bit text ur låten ”Att fånga en fjäril” av Winnerbäck innanför finns en bok om konsten och arkitekturen i Florens som är mitt drömresemål, det finns en tekopp då det är drycken med stort D i mitt liv, man hittar även filmen My Blueberry Nights, se den! En julgranskula i form av ett par Converse skor symboliserar mitt skointresse och förkärlek för just Converse skor av alla dess former. Det finns även ett anteckningsblock, penna och bok som ska visa på mitt intresse för att läsa och skriva. Sen finns det en rosa fjäril på hörnet då jag är inne i en knallrosaaccentfärgs period. That´s me :-)

Här följer några andra exempel:

För fler bilder hänvisar jag till facebook :-)

Ikväll blir det fotboll och fest med klassen, woho! Och, imorgon har jag sovmorgon sen kommer my love på kvällen!

3 kommentarer:

Mii sa...

Din va lätt finast!! =) goodwork visa mer vad ni gör!! spännande ju..

A. Pettersson sa...

Tack :-) Jag tycker alla hade gjort otroligt inspirerande stolar av den där fula :-) Jag ska absolut försöka vara duktig o ta bilder på det vi gör!

Jessica sa...

Gud så snyggt du gjort!
Den känns Ann! Bra jobbat!