onsdag 2 september 2009

Exponering hela dagen

Ja det var inte mycket hjälp jag hade fått här inte :-) Tur att jag har en hjärna som börjar fungera efter si sådär klockan elva på kvällarna, så även igår. Helt plötsligt hade den där tomheten och prestationsblackouten försvunnit och idéer avlöste varandra så nu har jag en idé som jag förmodligen kommer att köra på. Nu ska den tanken bara få gå några varv till innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med stolen.

Idag har vi haft exponering på schemat hela dagen, nice! Vi har varit i Noret och kikat på skyltfönster och gjort kundströmsanalys i butikerna, sedan ägnade vi eftermiddagen åt bordsexponeringar med olika teman.

Ursäkta den dåliga bildkvalitén.






Dagens lärdom är att allt det där som man ser och tror är så enkelt att göra har så mycket tanke bakom sig och är absolut inte så enkelt som det ser ut, men jag är ju här för att lära.

Förvånade mig själv med att gå och träna även idag, blev ett dansinspirerat pass som var jätteroligt, jag var helt lost!

Nu blir det lite plugg innan jag ska krypa ner i sängen med min bok.


P.S. Jag vill ha fredag nu, jag längtar efter min särbo D.S.

Inga kommentarer: