tisdag 1 september 2009

Tom i huvudet

Jag tror minsann att promenaden gjorde susen för förkylningen, kände mig inge krasslig imorse och har klarat mig bra hela dagen. Det måste vara de två tarvliga försöken att springa upp för en otroligt lång och brant trappa som tog bort bacillerna, de orkade liksom inte med den ansträngningen.

Idag hade vi som sagt vår gruppresentation, vi hade skrivit ihop en saga och hade sagostund. En grupp hade gjort ett genensamt CV, en annan hade ett uppträdande och en tredje hade något slags frågesportaktigt. En rolig eftermiddag helt enkelt!

Jag var hem och stoppade i mig lite mellanmål sedan brände jag av det första steppasset på kanske fem sex år, det känns kan jag tala om. Svetten bara rann och jag känner mig helt färdig nu, men det var kul att träna igen.

Är helt tom i huvudet nu, borde ha pluggat mer än jag gjort idag, men jag orkar helt enkelt inte. Så nu blir det en kopp te och sedan ska jag sova!

Inga kommentarer: