tisdag 8 september 2009

Mammabesök och stolsfix

Vilken märklig dag det har varit. Det började med gråtkalas i mentorgruppen, samtal om personliga ting väckte känslor i vår lipiga grupp :-)

Fick en oväntat lång lunch så jag gick hem o fixade lite inför stolsvernissagen som är imorgon, det går inte som jag har tänkt mig men jag löser det.

På eftermiddagen hade vi projektledning där vi nu har delat upp oss i grupper och komma på egna projekt. Jag fick vara med i en grupp som jag tror att jag kommer trivas riktigt bra med och om det går vägen blir det lite renoveringsarbete framöver.

Mamma kom och hämtade mig på skolan och vi åt lunch på Siljans café innan vi gick strandpromenaden. Sedan har min söta mor fixat vad jag hoppas är god köttfärslimpa och diskat medan jag har fortsatt att fixa med stolsgrejs. Tro nu inte att jag har värsta superidén för min stol bara för att det tar sådan tid, det är snarare så att min idé har fått ändras lite på vägen då det inte har fungerat på det sättet jag hade tänk. Nu hoppas jag bara att jag slipper ändra allt för mycket imorgon och att jag har lite roligt under dagen :-)

Inga kommentarer: