onsdag 14 januari 2009

Ett steg i rätt riktning

Det är underligt hur allting kan vända så snabbt. Har gått de senaste dagarna och funderat på vad jag vill göra, hur jag ska komma framåt och få den erfarenheten jag behöver. Jag trivs verkligen på jobbet men det har inte inneburit någon direkt utmaning och jag får inte använda hjärnan till kreativa projekt, vilket jag har saknat från skolan. Men så igår på jobbet bestämdes det att jag ska få ansvaret för skyltfönstren, jag får skissa förslag på de olika bestämda temana och sedan fixa till dem. Blir toppen att få den erfarenheten och kunna fota och bygga upp en portfolio. Jag och Mr E som låg o pratade kvällen innan om olika idéer vi hade för att jag ska komma någon vart o så händer detta.

Min chef menade på att jag är en kreativ människa som måste få utlopp för den sidan också och att de vore dumma om de inte utnyttjade mina kunskaper. Har ni hört på maken, hur lyckligt lottad är man inte om man har en chef som uppmärksammar sådant.

Jag har redan massa idéer och detta känns som ett jättebra steg på vägen. Nu kan jag ta det lite lugnare och ta den här tiden att försöka lära mig så mycket som möjligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eller hur..:) och billig!

evelinfre sa...

Oo värsta bra! Fullträff..

Jessica sa...

Ohh, fasen vad spännande och kul att få det ansvaret! Underbart att ha en chef som är medveten om sina anställdas kunskaper och använder dem till något positivt både för den anställda och för företaget. Kanon ju! Grattis grattis! ¤Kram kram¤

Anonym sa...

Då lägger jag min röst på Cinque.
mysig stämming.. god mat och härlig personal:)