onsdag 21 januari 2009

sjusovare

Nä jag kom inte upp åtta imorse heller, vi får konstatera en gång för alla att jag inte är en morgonmänniska. Och åtta är ändå ingen omänsklig tid, tänk alla som börjar jobba då, men för mig är det tydligen en omöjlighet att ens makas sig ur sängen då. Ja ja det är inte som att det gör så mycket jag börjar ju inte förens vid tre så jag har gått om tid att hinna med det jag ska. Men det är ju just på grund av de annorlunda arbetstiderna min dygnsrytm har blivit så oregelbunden och dålig.

Så vad ska jag fixa med idag då? Tror det blir lite plockande i lägenheten, lite träning, dusch, jobba, promenad och sedan sängen. När det gäller den där promenaden är jag kanske lite väl optimistisk men det kan vara bra för att varva ner. Får se hur det blir.

Om jag skulle sätta lite fart då...

Inga kommentarer: