fredag 16 januari 2009

Svaga axlar och utrustad för myskväll

Hade storslagna planer om att gå upp med Adrian/Mr E när han gick till skolan vid halv nio(var till och med halvt vaken) men på något underligt vis låg jag fortfarande kvar när han kom hem två timmar senare. Det var den effektiva dagen det. Trots min oplanerade sovmorgon har jag hunnit med en hel del. Jag kan härmed stolt tala om att min gamla lägenhet är färdigstädad! Äntligen, nu får vi hoppas att allt går igenom besiktningen utan anmärkningar.

Jag har även pallrat mig iväg till gymmet för ett pass axlar, detta är en muskelgrupp jag aldrig tränat särskilt flitigt och som det var ett år sedan jag använde på detta viset. Jag är sjuukt svag i axlarna! Måste göra något åt det, är ju pinsamt ju.

Nu har äntligen duschat bort klorinlukten som hade etsat sig fast från städningen och ska nu passa på att njuta av att ha lägenheten för mig själv. Jag är utrustad med pyjamas, sushi, film, te och popcorn. Kan inte bli bättre!



(Detta var mitt hundrade inlägg i denna blogg)

Inga kommentarer: