måndag 19 januari 2009

Helgen

Det har varit en väldigt sliten och trött fröken Pettersson som har jobbat i helgen. Har känt mig helt utpumpad och energilös. Jag har kört på lite för hårt de senaste månaderna och det börjar kännas nu, har blivit åtsagt på skarpen att ta det lite lugnare. Så jag ska försöka göra det nu, innan det går riktigt illa. Hade därför en alldeles lagom slapp lördag. Jag och Adrian tog oss en kväll i den amerikanska andan med mat på Church street, sedan Ben & Jerry`s glass och kakor framför en film. Framförallt så kom jag i säng tidigt även o jag ändå inte somnade förens sent så är det ju bra att vila. Jobbar hårt på att få fungerande sömnvanor nu.


Idag är jag ledig och försöker vara lite produktiv. Har äntligen fått klartecken att jag blir av med lägenheten en månad tidigare, så skönt. Nu får man äntligen känna av den lägre hyran. Bara besiktningen sen så...
Har skissat klart förslaget till skyltfönstren på temat nyppackat och börjat fundera lite på kommande teman. Ska bli spännande att höra vad de tycker imorgon.

Nu ska jag snart iväg och träna, det blir bröst och armar idag. Sen ska jag iväg på Mary Kay utbildning ikväll. Sen blir det sova.

Inga kommentarer: