torsdag 15 januari 2009

Hann inte till gymmet.....

Attans, jag som hade planerat in att träna idag. Jag hade verkligen sett fram emot det, men en sak efter den andra kom i vägen så tiden försvann. Jag blev tvungen att jobba över en stund, lämna in mobilen tog inte fem minuter som jag hade räknat med utan snarare fyrtio. Sen när vi väl hade kommit till gymmet, ja jag tog mig till och med iväg för att optimistiskt hinna göra några övningar, då inser Mr E att väskan är hemma. Då var det bara att inse fakta, jag hinner inte. Blev 200 situps och armhävningar i vardagsrummet istället, så får jag ta en extra sväng när jag ska promenera ner på stan för en fika med tjejerna på Waynes.


Bildkälla

Har inte träffat dem sedan innan jul, inte alla tillsammans i alla fall. Ska bli trevligt även om jag är trött som bara den. Blev återigen för få timmars sömn. Jag måste verkligen försöka göra något åt mina sömnvanor. Men nu måste jag skynda mig.

Inga kommentarer: