måndag 26 januari 2009

I Bergvik....

...stod finmiddag med vin uppdukat när vi kom på fredagskvällen, mums! Har hört nu från alla håll o kanter hur bra den där spikmattan är så jag la mig en stund på mammas för att prova. Kände direkt hur blodcirkulationen satte igång, får se om det blir en egen så småningom(vore säkert bra mot mina sömnproblem). I Bergvik pågick rustning, Ann fick följa med pappa och välja tapeter. Adrian sov sov sov. Syster med familj kom ut och åt lunch. Blev inte så mycket mys med Lucas, han kände nog inte igen mig för han var väldigt gnällig. Hade hudvårdklass där jag glömt blädderblocket hemma = improvisation, tur att det bara var kändisar. Syster skulle åka hem, inser då att hon har tappat bilnycklarna. Och ja jag har ju inte berättat hur otroligt mycket det snöade och att pappa hade skottat precis. Ut och leta i snön, familjepizza beställdes då alla blev akut hungriga. Mamma hittar nycklarna i hennes jackficka, hur de nu hamnade där. Kaos á familjen Pettersson.

1 kommentar:

evelinfre sa...

Shit. De där spikmattorna ser ju lite läskiga ut, även om de inte verkar va speciellt vassa. Måste prova den om ja kommer hem till petterssons.