fredag 9 januari 2009

Utvilad och nöjd

Nu ska jag berätta nåt helt underbart, jag Ann har sovit från halv elva igår kväll till tjugo i nio imorse!!! Så många timmars sömn har jag inte fått på….ja jag minns knappt. Dagen har gått riktigt bra efter denna tillfredställande natt. Mera sömn åt Ann, det är det nya, förstår inte hur allt kan kännas så mycket enklare när man är utvilad.

Efter en helt okej dag på jobbet (lite uppackning av vårnyheterna, lite fix med rean o så) kom jag hem till dukat bord. Mr E hade fixat tacos och köpt vin åt mig, passade min kurrande mage perfekt. Till efterrätt fick jag jordgubbssorbet med jordgubbssås, mums. Ibland är man bra bortskämd.


Det här med de utbildningsrelaterade jobben som lyser med sin frånvaro och de icke existerande framtidsplanerna ligger och stressar någonstans i bakhuvudet hela tiden. Men det senaste i min lilla värld är att jag har en dröm om att åka o jobba eller plugga i Canada. Lära mig lite engelska, få en upplevelse och få se Mr Es ”ursprungsland”. Men man vet ju aldrig med mig, här ändras allt från dag till dag. Fast inredning/homestyling har väl legat kvar på listan rätt länge nu. Får se om det dyker upp någon bubblar nästa vecka.

För att utmana mig själv lite mer denna vår ( och för att de är så bra) ska jag börja sälja Mary Kay produkter, så om det är någon som vill ha en visning och testa produkterna är det bara att höra av sig.

Nu godispåsen och film :-)

Inga kommentarer: